facebook pixel
+420 724 868 594
Denně od 8:00 do 15:00
Logo

Kdy a jak doručujeme

Doručujeme v pracovních dnech

Aktuálně doručujeme pouze v pracovních dnech PO-PÁ 8:00 - 16:00. 

Objednávka musí být potvrzená, uhrazená vždy do 8:00 hodin předchozího pracovního dne aby mohla být dnes doručena.


Čas doručení

Čas pro doručení květinového daru je rozptýlen ve dvou časových oknech, tzn.: že pokud zadáte čas 10:00, objednávku doručíme v časových oknech 9:00-10:00 a 10:00-11:00. Snažíme se být všude na čas, ale existují nepředvídatelné okolnosti, proto jako čas pro doručení květin uvádíme dvě časová okna. Krátce před výjezdem budeme Vás i příjemce telefonicky kontaktovat a upřesníme čas doručení. 

Vzkaz

Ke květinovému dárku zdarma přiložíme Vaše přání či vzkaz.

Vzkaz vepíšete do okénka Vzkaz pokud zvolíte ✅ Chci obdarovat jinou osobu    

Zachováváme anonymitu. Příjemci nesdělujeme od koho květiny dostal.


Prosíme, pokud posíláte květiny starším babičkám či dědečkům, informujte je raději předem, že se jim ozveme a  přivezeme květinové překvapení, aby se nebáli květiny převzít. 

  

Bude příjemce v udaném čase doma?

Abychom se vyhnuli situacím, že příjemce nebude v den doručení v udaném čase na udané adrese, krátce před výjezdem (aby to zůstalo překvapením) voláme příjemci s tím, že kurýr veze květinový dar a upřesníme čas doručení. 

Doručování do firmy, školy, nemocnice

Do kolonky „Upřesnění adresy“ uveďte, zda se jedná o zaměstnance, studenta, nebo pacienta, uveďte oddělení, třídu, č. pokoje, tel. č. na recepci… Zjistěte také předem zda je možné do areálu či prostor firmy, školy či lékařského zařízení vjet nebo vstoupit a není k tomu zapotřebí speciálního povolení. V případě, že se jedná o vstup s povolením, zajistěte toto povolení předem. 

Doručení objednávky

Kurýr ve stanoveném časovém okně dojede na adresu určení, vyhledá příjemce a objednávku mu se vší diskrétností předá. Ve chvíli, kdy je objednávka doručena, Vám kurýr zašle na e-mail potvrzení o doručení. Při jakémkoliv problému při doručování se s námi kurýr telef. spojí, my Vás budeme informovat a nenadálou situaci řešit. V případě, že příjemce nebude zastižen, je možné, proti podpisu, zanechat objednávku u sousedů nebo na recepci. Snažíme se vždy udělat vše pro to, aby Vaše objednávka dorazila na místo určení v pořádku. Nepovede-li se Vás kontaktovat, objednávka bude přivezena zpět na prodejnu a bude připravena k osobnímu vyzvednutí do 2 dnů od termínu doručení na adrese prodejny: Nebory 153, Třinec .

Objednávku nelze doručit

V případě, že objednávku nepůjde i přes všechnu snahu doručit, kurýr ji přiveze zpět do prodejny a tam bude připravena k osobnímu vyzvednutí do 2 dnů od termínu doručení. Je také možné dohodnout si znovu doručení – to je zpoplatněno sazbou dle rozvozových okruhů.

Příjemce odmítne objednávku převzít

Odmítnutí převzetí bude stvrzeno podpisem příjemce. Kurýr nás bude o této situaci informovat, my Vás kontaktujeme a budeme společně hledat řešení. Nepovede-li se Vás kontaktovat, objednávka bude přivezena zpět na prodejnu a bude připravena k osobnímu převzetí do 2 dnů od termínu doručení.

Proč květiny od nás